sobota, 13 lutego 2016

SKRZYNKA DREWNIANA od SKLEPU HAND4HOME

Witam serdecznie! W dzisiejszym wpisie napiszę Wam kilka słów o  skrzyni drewnianej od sklepu internetowego www.hand4home.com

Otrzymana  skrzynka jest pojemna mimo swojego niewielkiego rozmiaru, jej dokładne wymiary to 20 x 30 x 15 cm. Jak już wcześniej pisałam skrzynka wykonana jest z drewna sosnowego.  
Początkowo myślałam, aby ją przemalować na biało jednak stwierdziłam, że o wiele bardziej podoba mi się jej naturalny kolor i prosty wygląd. 
Postanowiłam ją wykorzystać na książki kucharskie choć równie dobrze sprawdziłaby się do przechowywania słoików bądź innych produktów spożywczych, przykładowo w kuchni albo spiżarni. 
Cena za skrzynkę to dokładnie 19,99 zł. Skrzynka jest na prawdę dobrze zrobiona, pojemna, praktyczna i ciekawie prezentuje się w pomieszczeniu. 
Za niedługo zaopatrzę się w kolejną skrzynkę, a Was już teraz serdecznie zachęcam do zapoznania się z całym asortymentem sklepu:
 HAND4HOME.
Pozdrawiam! 

7 komentarzy: