czwartek, 28 stycznia 2016

RECENZJA PRODUKTÓW od ALLINPACKAGING.PL

Cześć! Przygotowałam dla Was recenzje otrzymanych przedmiotów od allinpackaging.pl
Spryskiwacz o pojemności 250 ml (link do produktu) używam do zraszania roślin doniczkowych wodą. Można zastosować go również jako spryskiwacz do płynnych kosmetyków. 
 
Zarówno butelkę z atomizerem o pojemności 250 ml (link do produktu), jak i jego mniejszą wersję - butelkę o pojemności 100 ml (link do produktu) wypełniam wodą różaną (pomarańczową) lub zwykłą i używam do spryskiwania twarzy podczas gdy robię maseczki, zwłaszcza z glinką. Oba te produkty spisują się rewelacyjnie, atomizer się nie zacina.  
Buteleczka z dozownikiem o pojemności 30 ml, typ airless (link do produktu), początkowo miała posłużyć do kremu jednak postanowiłam wykorzystać ją do żelu do mycia twarzy. 

Szklaną buteleczkę z dozownikiem o pojemności 30 ml (link do produktu) oraz szklany słoiczek o pojemności 50 ml (link do produktu) zastosowałam jako opakowania na kremy. Opakowania są masywne i eleganckie. Nie będę ukrywać, że przekładanie kosmetyku z jednego opakowania do drugiego jest trochę uciążliwe. Według mnie jakiekolwiek kosmetyki w takich opakowaniach o wiele lepiej się prezentują niż w opakowaniach plastikowych z przesadzoną szatą graficzną. 
Do szklanej buteleczki z pompką o pojemności 30 ml (link do produktu) wlałam tonik do twarzy. Do działania pompki nie mam żadnych zastrzeżeń.
  
Podróżny atomizer do perfum o pojemności 5 ml (link do produktu) to kolejny praktyczny i zarazem najlepszy gadżet w mojej kolekcji. Samo opakowanie jest małe, poręczne, ładne, a dzięki przeźroczystemu elementowi widzimy ile pozostało nam perfum. Ponadto napełnianie tej buteleczki jest dziecinnie proste, szybkie i nie sprawia żadnych problemów.


Podsumowując każdy z otrzymanych przedmiotów cechuje się w szczególności solidnym wykonaniem, estetycznym wyglądem oraz funkcjonalnością. Szklane, eleganckie pojemniki zdobią półkę w łazience. Produkty z oferty allinpackaging.pl spisują się rewelacyjnie zarówno w domu jak i w podróży, do tego kosztują niewiele. Osobiście jestem bardzo zadowolona z tych produktów, polecam Wam zapoznać się z całym asortymentem firmy. 


Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądają. Bardzo estetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie te opakowania. Masz rację, nawet najtańszy krem w takim opakowaniu będzie wyglądał ekskluzywnie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo polubiłam opakowania tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń