piątek, 25 grudnia 2015

WOSK 'SEASON of PEACE' YANKEE CANDLE z GOODIES.PL

Cześć! Dawno nie było żadnego wpisu z woskami, postanowiłam to zmienić. W dzisiejszym poście zapoznam Was z woskiem 'Season of Peace' Yankee Candle. Wosk do kupienia w sklepie internetowym 'Goodies.pl'


Białe tarty zdają u mnie egzamin. Tym razem nie było inaczej, jestem bardzo zadowolona z wyboru tego zapachu. Wosk 'Season of Peace' jest idealną kompozycją zapachową na tą porę roku. Wosk jest świeży, lekki oraz otula ciepłem. Niesamowicie delikatny, a jednak wyraźnie pachnie i długo utrzymuje się w pomieszczeniu. Nie zawiodłam się na nim, z pewnością będę do niego wracać. Polecam po niego sięgnąć i samemu się przekonać :) 

3 komentarze:

  1. Nie znam żadnego :) A ostatnio znów zaczęłam z nich korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego zapachu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te świeczki ;)


    w wolnej chwili zapraszam do siebie na bloga :)
    Na nową domene - http://evikomentuje.blogspot.com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń