niedziela, 20 grudnia 2015

NOWOŚCI z OSTATNICH KILKU TYGODNI - KOSMETYKI, WOSKI, KSIĄŻKI KUCHARSKIE, RZECZY do DOMU ...

Witam! Korzystając z chwili wolnego pokażę Wam ostatnie nowości, a w szczególności wygrane. 
Nie ukrywam, że trochę się tego nazbierało :)

1. Wygrana z konkursu "Luksus, na który możesz sobie pozwolić". Kupiłam szampon za ok. 6 zł, a wygrałam zestaw kosmetyków za ok. 200 zł. 
2. Kolejny wygrany zestaw kosmetyków do włosów blond,
3. Dostałam się do testowania dezodorantu Dove,
4. Wygrana miseczka i dwie filiżanki Villeroy&Boch z konkursu "Wszystkiego łaciatego",
5. Wygrane nożyczki do pizzy od Galbani Polska,
6. Siostra została testerem czekolad Wawel. Do testowania początkowo otrzymała 12 tabliczek czekolady, a za napisanie recenzji w podziękowaniu aż 50 sztuk!
7. Kolejna wygrana książka kucharska do kolekcji - tym razem "Pyszne na słodko" Anni Starmach,
8. A tu książka kucharska "Ryby są super" - odebrana w Lidlu za naklejki,
9. Porcja nowości od 'Goodies.pl',

10. Upominki od Verbeny za wypełnienie ankiety,

11. Próbki, próbeczki ...
12. Wygrane w konkursie "Moc nagród" ;)

To nie wszystko, czekam jeszcze na kilkanaście przesyłek. 
Szczęście jak zawsze mnie nie opuszcza,
pozdrawiam i do następnego :)

14 komentarzy:

  1. Same cudeńka;)
    Gratuluję
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ile wygranych :) Ja o żadnej akcji nie wiedziałam :( Jak Tobie udaje się to wszystko wyłapać? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na bieżąco śledzę stronę: http://www.lowca-okazji.blogspot.com/ i żadna akcja mnie nie omija :)

      Usuń
  3. Ale szczęściara :))))
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to były szczęśliwe tygodnie :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozazdrościć takiego szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego :-) gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych czekolad to Ci zazdroszczę jak nie wiem co :P :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję paczuszek i życzę Wesołych Świąt :)

    http://belfertestuje.blogspot.com/2015/12/wesoych-swiat-bozego-narodzenia.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję,może i ja kiedyś będę miała tyle szczęścia

    OdpowiedzUsuń