środa, 4 listopada 2015

PRZEGLĄD PRZESYŁEK: BINGOSPA, PANTENE, GOODIES, FISKARS, AMICA, PURINA, TOMMYCAFE ...

Cześć! Zapraszam na przegląd przesyłek z ostatnich kilku tygodni.


1. Po raz kolejny zakwalifikowałam się do testowania kosmetyków Bingospa. Wybrałam peeling błotny, maskę cynkową, scrub do ciała oraz żel pod prysznic,
2. Zostałam również zakwalifikowana do projektu Pantene. Wszystkie próbki, kupony zniżkowe i ulotki już dawno rozdałam :) 
3. Przesyłka z woskami Yankee Candle od goodies.pl
4. Wygrana w konkursie - patelnia z pokrywką marki FISKARS,
5. Kolejne akcesoria FISKARS- wymienione za punkty na develey.pl
6. Wygrana książka kucharska 'Nowoczesna Kuchnia' od Amica,
7. Darmowe próbki kawy ziarnistej od tommycafe.pl
8. Wygrana sukienka 
9. Wczorajsza przesyłka od trnd w ramach projektu PURINA
10. Darmowa kapsułka Vizir Go Pods od everydayme.pl

Na dziś to tyle,
na dniach postaram się zrecenzować odżywkę w piance od Pantene,
pozdrawiam serdecznie! :)

10 komentarzy:

  1. Peeling błotny z kwasami z Bingospa jest świetny ;)
    Oba zapachy Yankee uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przesyłki, ja też testuję z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne przesyłki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dostać kawę ? Jakiś link :) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywki w piance Pantene są interesujące i chętnie przeczytam recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co ale patelni to Ci zazdroszczę najbardziej :)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń