wtorek, 24 listopada 2015

GADŻETY od SKLEPU T-SONLINE.PL

Cześć! Przygotowałam dla Was wpis z moją opinią na temat otrzymanych gadżetów 
od sklepu 't-sonline.pl'.


Każdy z otrzymanych kubków posiada niebanalną grafikę. Pojemność kubków to 330 ml. Kubki aktualnie można kupić w promocyjnej cenie za 20 zł / sztukę. Muszę przyznać, że bardzo dobrze mi się z nich pije i niesamowicie mi się podobają. Według mnie są idealnym prezentem na każdą okazję. Jestem pewna, że obdarowana osoba byłaby z takiego kubka zadowolona.


Oprócz kubków otrzymałam sweterki na kubki, które prezentują się świetnie i co ważne są starannie wykonane. Sklep oferuje różne wzory w kilku wariantach kolorystycznych, m.in.:
Cena takiego sweterka waha się w granicy od 14 do 20 zł. Poniżej na zdjęciu możecie zobaczyć w jaki sposób "ubiera się" sweterek na kubek. 

Ze wszystkich otrzymanych rzeczy jestem bardzo zadowolona. Polecam Wam zajrzeć do sklepu i zapoznać się z ich ofertą, może znajdziecie tam prezent dla kogoś bliskiego? :)
Pozdrawiam!


8 komentarzy:

  1. Świetne są i kubeczki i sweterki ;) W ogóle super pomysł z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterki na kubki bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te sweterki są przeurocze :D W tamtym roku skusiłam się w Empiku na kubeczek z takim kubraczkiem :D

    OdpowiedzUsuń