sobota, 3 października 2015

WOSK 'PAIN AU RAISIN' od YANKEE CANDLE

Witam serdecznie! :)
 Przygotowałam dla Was recenzje wosku z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle - 'PAIN AU RAISIN'. Wosk do kupienia w sklepie internetowym 'Goodies.pl'


Wyobrażacie sobie słodycz w czystej postaci, która za każdym razem nie spowoduje zwiększenia naszej wagi ciała? Myślałam, że to nierealne dopóki nie wypróbowałam wosku 'Pain au raisin'. Wystarczy odrobina tarty, aby nasz dom wypełnił się aromatem dopiero co wyciągniętych z piekarnika drożdżówek. Po podgrzaniu tarty wyczuwalne są nuty wanilii, masła i cynamonu. Aromat doskonale otula nasze zmysły. Nie martwcie się zapach nie jest duszący, a jedynie uzależniający! :)


2 komentarze:

  1. Miałam ochotę na ten wosk, a teraz mam jeszcze większa ochotę :D awrr

    OdpowiedzUsuń