sobota, 17 października 2015

WOSK 'HONEY GLOW' od YANKEE CANDLE

Witam serdecznie! :)
 Zapraszam do zapoznania się z moim kolejnym ulubieńcem od  Yankee Candle - 'HONEY GLOW'. Wosk do kupienia w sklepie internetowym 'Goodies.pl'

Jeszcze do niedawna byłam przekonana, że stworzona przeze mnie lista ulubionych wosków na jesienną porę jest zamknięta. Jednak z chwilą otrzymania zamówienia, szybko owa lista się powiększyła o zapach Honey Glow. Zacznę od tego, że zapach wosku jest mocny i szybko wypełnia swoim aromatem całe pomieszczenie.
 Honey Glow niesamowicie otula ciepłem. Po jakimś czasie możemy w nim wyczuć nutę męskich perfum. Dla mnie jest to idealny wosk na chłodniejsze wieczory. 

3 komentarze:

  1. Jestem fanką świeżych i kwitowych zapachów ale wzmianka o męskich perfumach ciekawi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Honey Glow nie przypadł mi do gustu, zbyt męczący, sama woda kolońska, nic pięknego. :)

    OdpowiedzUsuń