środa, 28 października 2015

WOSK 'FIRESIDE TREATS' od YANKEE CANDLE

Witam! :)
 Co powiecie na wosk o zapachu opiekanych pianek? Jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii na temat 'FIRESIDE TREATS' to zapraszam do dalszej części wpisu. Wosk do kupienia w sklepie internetowym 'Goodies.pl'


Standardowo przed złożeniem zamówienia przeczytałam recenzje o wosku i już wiedziałam, że muszę się mu bliżej przyjrzeć gdyż aż tyle pochlebnych opinii nie wzięło się znikąd. Wosk na sucho kompletnie nie przypadł mi do gustu dlatego trochę zwlekałam zanim zagościł w kominku. Zapach jest intensywny choć szybko się ulatnia. Wosk charakteryzuje się mocno słodkim aromatem, który początkowo wydał mi się ciężki i nieznośny. Wraz z upływem czasu nuty zapachowe coraz bardziej do mnie przemawiały. Być może jeszcze do niego wrócę. 


5 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ten zapach już od dawna :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Opiekane pianki pachna obłędnie...:))

    OdpowiedzUsuń
  3. wąchałam go na sucho, ale się nie skusiłam - wydałam się mocno słodki...może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie gustuję w takich słodkich zapachach, ale może się skusze na coś owocowego, bo mandarynka mi się już skończyła, a uwielbiam ten romantyczny nastrój jaki daje zapalony wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie :) tymczasem zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    http://belfertestuje.blogspot.com/2015/10/album-dziecka-wydawnictwo-arkady.html

    OdpowiedzUsuń