środa, 21 października 2015

EVERYDAYME - PROJEKT PANTENE

Witam serdecznie! :)
Kilka dni temu dostałam informację od 'Everydayme', że zostałam zakwalifikowana do projektu Pantene i będę miała okazję przetestować ich nowość - lekką odżywkę w piance. Wczoraj odebrałam swój zestaw startowy.


W paczce znalazłam:
- lekką odżywkę w piance - intensywna regeneracja (180 ml),
- lekką odżywkę w piance - większa objętość (180 ml),
- lekką odżywkę w piance - aqua light (180 ml),
- lekką odżywkę w piance - lśniący kolor (180 ml),
- szampon - intensywna regeneracja (400 ml),
- przewodnik projektu, 
-książeczkę"badanie opinii" 
oraz do podarowania znajomym
- 10 lekkich odżywek w piance - intensywna regeneracja (50 ml),
- kupony rabatowe i ulotki. 

 Na dziś to tyle, ja zabieram się za rozdanie próbek i przetestowanie otrzymanych produktów, a Wam życzę miłego dnia :)
pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Mi się nie udało :/ ale Tobie gratuluję i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, zazdroszcze :( tez się starałam. Milego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, mi niestety nie udało się dostać do projektu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Oby kosmetyki Ci służyły.
    Mi się nie udało tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny projekt :) ! Ciekawe jak odżywki się sprawdzą !
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw. :)
    Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń