sobota, 19 września 2015

ZAKUPY z: PEPCO, K&K, BIEDRONKA ...

Witam serdecznie! :)
W dzisiejszym wpisie pokażę Wam zakupione rzeczy, w szczególności dodatki do dekoracji domu. Nie jest tego dużo jednak takie pierdółki cieszą mnie najbardziej. 


1. Latarenka kupiona w sklepie K&K za jedyne 19,90 zł
2. Szklany wazon z Pepco w cenie 6,99 zł
3. Porcelanowa figurka-ptaszek, który można wykorzystać na zdjęcie lub karteczkę. 
Cena: 5,90 zł

4. Obręcz na serwetki z ozdobnym ptaszkiem, kupiona również za 5,90 zł

5. Drewniana mini tacka, zamówiona na Allegro za ok. 20 zł z przesyłką
6. Komplet kubków z przepięknym, różanym motywem za ok. 14 zł
7. Przepiśnik fit kupiony za ok. 28 zł
8. Foremka silikonowa na czekoladki, mi posłuży do dekorowania tortów :) Kupiona na wyprzedaży w Biedronce za jedyne 3 zł 

Na dziś to tyle,
Pozdrawiam i do następnego! :)

16 komentarzy:

  1. Aż mi się zachciało upiec ciastka jak zobaczyłam tą foremkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wazon z pepco i tacka super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości, szczególnie w oko wpadł mi wazonik z Pepco i drewniana mini tacka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja już jedną mam i planuję kolejną :)

      Usuń
  5. Zakupy świetne, najbardziej podoba mi się latarenka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś podzielić się linkiem z Allegro skąd zamówiłaś tę tackę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiałam u osoby prywatnej, która miała do sprzedania jedynie 1 sztukę. Ciężko taką znaleźć albo przynajmniej podobną :)

      Usuń
    2. Masz rację, szukałam na Allegro, ale identycznej nie znalazłam :(
      Będę szukać, aż w końcu któraś mi wpadnie w oko! :)

      Usuń
    3. jak tylko znajdę coś podobnego to od razu dam Ci znać, pozdrawiam :)

      Usuń