środa, 2 września 2015

BUTY HOOY - MODEL SPIDER PODSUMOWANIE TESTOWANIA #4

Cześć! Zgodnie ze wcześniejszą obietnicą, przygotowałam dla Was wpis podsumowujący testowanie butów marki 'Hooy' - 'model spider'. 
Jak już wcześniej wspominałam buty są niesamowicie wygodne, lekkie, stabilne i rzecz jasna solidnie wykonane. Najbardziej podoba mi się w nich to, że wyróżniają się na tle innych butów i bardzo ładnie wyglądają na nodze.
Buty cechuje uniwersalność, nadają się zarówno do ćwiczeń jak i do chodzenia w nich na co dzień.
Do przetestowania otrzymałam buty w rozmiarze 40 choć mój standardowy rozmiar to 39. Jeżeli będziecie je zamawiać to warto sugerować się długością wkładki wewnętrznej. 
Na stronie producenta dostępne są również inne modele w równie ciekawych połączeniach kolorystycznych. Cena za 'model spider' to dokładnie 199 zł. Osobiście uważam, że są warte tej ceny. 
Na dzień dzisiejszy nie mam do nich zastrzeżeń, jestem z nich bardzo zadowolona. Myślę, że w niedalekiej przyszłości kupię kolejną parę butów dla siebie i dla mojego mężczyzny. Polecam z czystym sumieniem! :)

Moja ogólna ocena: 5/5!

3 komentarze:

  1. Świetnie prezentują się na nodze skuszę się na takie :-)

    OdpowiedzUsuń