czwartek, 6 sierpnia 2015

NOWOŚCI z OSTATNIEGO MIESIĄCA - JACOBS, TCHIBO, CALYPSO, FISKARS, FRENDI, GOODIES

Witam serdecznie! Zanim przejdziemy do przeglądu poczty z ostatniego miesiąca muszę wyjaśnić pewną kwestię. Pod poprzednimi wpisami ukazującymi moje nagrody z konkursów, dostałam maile z zapytaniem czy nie byłabym zainteresowana sprzedażą niektórych przedmiotów. Na wstępie zaznaczam, że biorę udział wyłącznie w konkursach, w których nagroda mnie zainteresuje więc jeżeli wygram to nie mam zamiaru tego sprzedawać. 



1. Początkiem lipca udało mi się wygrać aż 2 zestawy w konkursie 'Jacobs'. Konkurs polegał na zaprojektowaniu szklanek. Każdy zestaw składał się z 2 szklanek mojego autorstwa, kawy, foremki silikonowej, 3 posypek smakowych, słomek i książeczki z przepisami. 
Jak możecie zauważyć każdy z zestawów był przepięknie zapakowany (zresztą jak zawsze). Jeden zestaw zostawiłam dla siebie, a drugi sprezentowałam siostrze, która zrobiła o wiele więcej projektów ode mnie a mimo to nie udało jej się wygrać.
2. Wygrany zestaw przez mojego mężczyznę w konkursie "przepis na kawę na lato" zorganizowanym przez Tchibo. Zestaw składał się z: dwóch szklanek do latte, kompletu posypywaczek, szablonów do cappuccino, kawy oraz książeczki z przepisami. 
3. Wygrana w postaci książki kucharskiej 'Mozzarella - gotowanie z białym złotem' (pełne wydanie, 240 stron). Z tej wygranej jestem najbardziej zadowolona :)
Jak tylko dostałam książkę postanowiłam skorzystać z pierwszego lepszego przepisu. Padło na pizze, zrobiłam i ... przez kilka dni z rzędu robiłam kilka sztuk dziennie bo okazała się najlepszą pizzą jaką do tej pory jedliśmy :D
4. Akcesoria kuchenne marki Fiskars są już u mnie. Wszystkie akcesoria otrzymałam za zakup produktów promocyjnych Develey. Zainteresowanych jak zdobyć te lub inne przybory odsyłam na stronkę 'ostrej promocji'. 
5. 'Elektryczny zestaw do pielęgnacji stóp' Calypso to wygrana w konkursie sms'owym.
6. Zamówienie z 'goodies.pl'. Nie tylko ja zostałam fanką Yankee Candle, dla mnie tarty, a dla mojego chłopa zapach do samochodu :D

7. Pyszne ciastka La Crema w ramach testowania z 'Frendi.pl'.
8. Niespodziewana przesyłka urodzinowa od Pani Diany z 'Lagenko.pl'. Jeszcze raz  ślicznie dziękuję! :)

Na dziś to tyle, mam nadzieję, że Wam również dopisuje szczęście w konkursach,
pozdrawiam :)

14 komentarzy: