sobota, 8 sierpnia 2015

KOLEJNE POMYSŁY na WYKORZYSTANIE PRODUKTÓW od CUKRY NYSKIE

Witam wszystkich serdecznie! :)
Zapraszam Was na szybki wpis, w którym przedstawię kolejne pomysły na wykorzystanie, otrzymanych od 'Cukry Nyskie', herbatników oraz biszkoptów. 
Biszkopty są pyszne same w sobie, idealne do porannej kawy choć wpadłam na pomysł i postanowiłam je wykorzystać również do ciasta.
 Zrobiłam a'la krem ptysiowy, który przełożyłam biszkoptami uprzednio delikatnie namoczonymi w soku, a wierzch udekorowałam jeżynami.
Jeżeli chodzi o herbatniki to zostało mi po kilka sztuk z każdego rodzaju więc wszystkie rozdrobniłam, dodałam masła, wymieszałam i upiekłam w piekarniku (identycznie jak w przypadku przepisu 'leśnej tarty na herbatnikach'). Następnie nałożyłam krem, owoce i posypałam wiórkami kokosowymi. Schłodziłam w lodówce i gotowe. Idealny deser na panujące upały :)

Na dziś to tyle, 
miłego weekendu życzę! :)


6 komentarzy: