piątek, 10 lipca 2015

ZAKUPY z PEPCO - SZKLARNIA, PATERA, ŚWIECZNIKI, PODSTAWKI

Cześć! :)
Zapraszam na przegląd zakupów poczynionych wyłącznie w sklepie Pepco. Aktualnie w Pepco trwa wyprzedaż dlatego jak wpadnie Wam coś w oko to lepiej pośpieszyć się z zakupami. 


1. Mini szklarnia za 24,99 zł,
2. Mini patera kupiona za 9,99 zł (przeceniona z 14,99 zł),
3. Szklany świecznik w cenie 6,99 zł,
4. Podstawka metalowa w kształcie serca mała w cenie 14,99 zł,
5. Natomiast duża podstawka kupiona na wyprzedaży za 9,99 zł (przeceniona z 19,99 zł),
6. Świecznik z ozdobną zawieszką za 4,99 zł,
7. Mini naczynia do zapiekania, za wszystko zapłaciłam 9,99 zł (przecenione z 15,99 zł),
8. Tacka drewniana kupiona za 29,90 zł. 

Zastanawiam się jeszcze nad zakupem listownika oraz szkatułki z motywem serca, ale jeszcze nie wiem co miałabym w nich trzymać :D
 Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. super! śliczna jest ta mała patera <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te rzeczy. Chyba odwiedzę Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy ;) Fajne te naczynka do zapiekania :D Idę dziś do Pepco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie się sprawdzają :) też mam zamiar odwiedzić dziś Pepco :D

      Usuń
  4. Też mam mini szklarnię :) Wczoraj kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świecznik z ozdobną zawieszką też mam :) zastanawiam się jeszcze nad tą białą drewnianą tacą...


    Zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń