niedziela, 5 lipca 2015

WIELKA WYPRZEDAŻ W SALONACH EMPIK

Cześć! Przychodzę dzisiaj do Was z mini postem zakupowym. Dla tych którzy jeszcze nie słyszeli, obecnie w salonach Empik trwa wielka wyprzedaż. Artykułów objętych przeceną jest wiele, od przedmiotów typowo dekoracyjnych po artykuły podróżne i kuchenne. Zdecydowałam się na zakup jedynie kilku potrzebnych rzeczy. 

Kupiłam:
- termos za 3 zł (przeceniony z 72,99 zł),
- świeczniki za 3 zł/sztukę (przecenione z 6,90 zł),
- dzbanek/wazon w stylu skandynawskim za 16 zł (przeceniony z ok. 28 zł),
- zestaw podróżny za 3 zł (przeceniony z 45,99 zł).


W Pepco również trwa wyprzedaż, można kupić piękne przedmioty niektóre przecenione nawet o około 50%. Zakupy poczynione w Pepco pokażę w oddzielnym poście,
pozdrawiam serdecznie! :)


12 komentarzy:

  1. strach pomyslec ile taki termos jest wart skoro na 3 zl go wycenili:) niemniej empik lubie i czasem zagladam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. test jakości już przeszedł i nic się z nim nie stało, jeszcze nigdy nie zawiodłam się na produktach z Empiku :)

      Usuń
  2. Fajne zakupki :) Na pewno wstąpię do Empika :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeczniki bardzo mi się spodobały. Były może inne kolory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorów innych nie było, ale za to był większy rozmiar :)

      Usuń
  4. Fajne zakupy, te świeczniki bardzo mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się wybrać do empiku, co było w zestawie samolotowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opaska na oczy, poduszka dmuchana, skarpety i zatyczki do uszu :)

      Usuń
  6. Nie mam w swoim mieście sieci Empik, bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja byłam wczoraj i nic już nie można było wybrać... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. zachęciłaś mnie tym termosem ;) wpadnę dzisiaj do Empiku :)

    OdpowiedzUsuń