wtorek, 7 lipca 2015

SPOSTRZEŻENIA po MIESIĘCZNEJ KURACJI CZYSTKIEM

Witam serdecznie! Zapraszam na moje spostrzeżenia po spożywaniu 'czystka' otrzymanego od 'Vivio.pl'.


Moja opinia:
Produkt jest drobno zmielony i znajduje się w woreczku strunowym o wadze 100 g. 
Opakowanie o takiej wadze jest wydajne i kosztuje w promocji zaledwie 6,90 zł.  
Sposób przygotowania naparu jest łatwy - do kubka wystarczy wsypać 1 łyżeczkę czysta, zalać wrzątkiem i pozostawić na ok. 5 minut. Smak i zapach czysta przypadł mi do gustu, ale od czasu do czasu lubię dodać łyżeczkę miodu i plaster cytryny. 
Czystek piję już przeszło miesiąc i nie zamierzam z niego zrezygnować. Pierwsze efekty w postaci polepszenia się skóry twarzy zauważyłam dopiero po 3 tygodniach regularnego stosowania. Przede wszystkim skóra twarzy jest bardziej oczyszczona, niespodzianki praktycznie się nie pojawiają (nawet w okresie nadmiernej dawki stresu) oraz problem z przetłuszczaniem się cery zniknął na dobre.
Czystek ma bardzo wiele właściwości zdrowotnych, w swojej recenzji zawarłam jedynie opis tego co zauważyłam po miesięcznej kuracji. 
Pozdrawiam! :)

2 komentarze:

  1. Czystek gości i u mnie. Mój dodatkowo zawiera melisę :) Jeszcze go nie próbowałam, ale cieszę się, że regularne stosowanie przynosi efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam już o nim ;) musiałabym wypróbować u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń