wtorek, 28 lipca 2015

'PINK DRAGON FRUIT' od YANKEE CANDLE

Witam serdecznie! Zapraszam na dużą dawkę słodyczy przełamaną kwaskową nutą z woskiem 'PINK DRAGON FRUIT' od Yankee Candle. Wosk do kupienia w sklepie internetowym 'Goodies.pl'

Moja opinia:
Jakiś czas temu miałam okazję spróbować pitaję czyli smoczy owoc. Zarówno smak jak i zapach tego egzotycznego owocu bardzo przypadł mi do gustu. W związku z tym wiedziałam, że zakup tego wosku będzie jedynie kwestią czasu. Wosk skrywa w sobie dawkę owocowej słodyczy, która jest przełamana kwaskową nutą. Intensywny, świeży i długo utrzymujący się w pomieszczeniu. Aromat wosku nie jest duszący czy też przesłodzony, według mnie jest to idealne połączenie na każdą porę roku. 


5 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałam :) jestem ciekawa zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, ale jest ciekawy :)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa jak pachnie : *

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo taki zapaszek też by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zaciekawiona strasznie tym zapachem! :)

    OdpowiedzUsuń