piątek, 3 lipca 2015

NOWOŚCI z OSTATNICH KILKU TYGODNI

Cześć! Zapraszam na przegląd przesyłek z ostatnich kilku tygodni. W głównej mierze przesyłki zawierały wygrane z różnych konkursów, ale również znalazły się przesyłki z ostatnio przeprowadzonych akcji promocyjnych. Uprzedzam, że trochę się tego nazbierało :) 


Zaczynamy:

1. Miałam okazję wziąć udział w testowaniu kosmetyków z 'Bingospa'. Tym razem wybrałam serum keratynowe, żel pod prysznic o zapachu Orchidei oraz algowe błoto z Morza Martwego. Wszystkie kosmetyki zdążyłam już zrecenzować.
2. Zostałam zakwalifikowana do grona Inspiratorek marki Rimmel Wake Me Up. 
3. Kolejna przesyłka to wygrana w konkursie na stronie 'Vichy' w postaci kremu nawilżającego dla mężczyzn z zarostem 3-dniowym lub większym. Mój mężczyzna jest w trakcie testowania i z tego co wiem to jest najlepszy krem jaki do tej pory używał.
4. Wygrany fartuszek na fanpage 'Vanish'. Fartuch świetnie się prezentuje, takie wygrane to lubię najbardziej :)

5. Zebrane punkty w 'ostrej promocji' wymieniłam na nóż do skrobania oraz obierak z ostrzem obrotowym marki Fiskars. Punkty zbierałam kilka miesięcy, jednak uważam, że warto :)
6. Załapałam się również do testowanie lekkiego kremu odżywczego z 'Nivea'. Krem pochodzi z akcji promocyjnej, w której do przetestowania było aż 9 000 sztuk.
7. Wygrana na fanpage 'Warka Radler' w postaci czteropaku o nowym smaku porzeczki z limonką. 
8. Zestaw próbek 'Pharmaceris' z kolejnej akcji promocyjnej. Ciekawa jestem tego kremu z kwasem migdałowym, niestety ze względu na porę roku wolę poczekać z testowaniem do września lub października.
9. Kolejna porcja nowości od 'Goodies'. Wybór zapachów jak zwykle trafny :)
10. Wygrany kalendarz zawierający przepisy, ćwiczenia i porady.
11. Przesyłka od 'Pedigree' dla mojego Hultaja, która zawierała jedzenie na 5 dni. 
12. Kolejna wygrana w postaci bonu o wartości 50 zł na produkty Wola. 
13. Testowanie soków z 'Biedronką'.
14. Wygrana koszulka z Dove, której zdjęcia niestety nie mogę wgrać...

Na dziś to tyle, czekam jeszcze na wygrany zestaw z Jacobs'a oraz kilka innych wygranych. A u Was jak, szczęście dopisuje??
pozdrawiam serdecznie! :)

12 komentarzy:

  1. Mnóstwo tego się uzbierało, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości, ten fartuszek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości :) Fartuszek jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ile wspaniałości :) Gratuluję i miłych testów życzę :)
    A fartuszek- jest mega uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo nowości :)
    Ja mam zestaw Inspiratorki oraz krem Nivea z Twoich nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też otrzymałam ten krem NIVEA :) całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. też czekam na Jacobsa ;)
    świetne nowości! ;) ten fartuszek świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, ja otrzymałam tylko kremik Nivea :)
    A fartuszek prześliczny!

    OdpowiedzUsuń