wtorek, 21 lipca 2015

NASIONA CHIA od VIVIO.PL

Witam serdecznie,
przygotowałam dla Was wpis na temat 'nasion chia'. Produkt możecie kupić na stronie 'ViVio.pl'.

Nasiona Chia powinno stosować się regularnie ponieważ usprawniają funkcjonowanie układu nerwowego oraz w korzystny sposób oddziaływają na strukturę kości i mięśni. Oprócz tego wchłaniają i zatrzymują wodę w organizmie co jest istotną informacją dla osób odchudzających się czy będących na diecie.


Nasiona Chia otrzymujemy w woreczku o wadze 100 g. Cena za opakowanie to dokładnie 4,49 zł. Dla mnie produkt nie pachnie, natomiast smak jest trudny do określenia. Nasiona posłużyły mi do zagęszczania sosów, zup i koktajli. Ponadto dodawałam je do sałatek, zapiekanych jajek, kanapek, owsianki oraz jako posypka na wierzch pieczonych bułek bądź chleba. Uważam, że to ciekawy dodatek dlatego na stałe zagości w mojej kuchni.

3 komentarze: