poniedziałek, 13 lipca 2015

LUSTRO w KSZTAŁCIE SERCA od AB-FORMA.PL

Witam serdecznie! Przychodzę do Was z recenzją 'lustra w kształcie serca' od 'ab-forma.pl'. 
Firma tworzy oryginalne dekoracje do wnętrz tj: lustra, ozdoby plexi oraz naklejki na ścianę. 


Moja opinia:
Otrzymałam lustro w kształcie serca, które było zabezpieczone folią ochronną. Lustro wykonane ze szkła akrylowego, które jest bezpieczne ponieważ nie ulega rozbiciu. Moje lustro ma 2 mm grubości, a jego wymiar to: 40 x 50 cm. 
Cena takiego lustra to dokładnie 79,90 zł. Na stronie producenta możemy zamówić podobne lustro w innych, większych wymiarach. 
Dodam jeszcze, że montaż jest dziecinnie prosty oraz szybki za sprawą taśmy montażowej umieszczonej z tyłu lustra.
Kształt lustra jest przepiękny, idealnie zdobi naszą łazienkę. Myślę, że świetnie sprawdziło by się również do toaletki. Budzi zainteresowanie gości, w sumie nie dziwię się bo u nikogo jeszcze nie spotkałam tak niestandardowej formy. 
Polecam z całego serca! ;)



10 komentarzy:

  1. uwielbiam lustra < 3
    a to budzi zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaż jak prezentuje się w łazience, jak takie wybrałaś dla niego przeznaczenie ;) Ciekawi mnie jak wygląda na ścianie, bo na trawie dość nietypowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dobrze, że wcześniej zrobiłam takie a nie inne zdjęcia, później chciałam zrobić zdjęcia w łazience, ale nie wyszły tak jak chciałam więc niech już zostaną takie :P

      Usuń
  3. Bardzo ładne lusterko :) Wygląda tak uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne są!! Można nimi ładnie ozdobić ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne. Niby zwykłe lustro ale taki kształt i bardzo dużo zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak się prezentuje na ścianie bo na trawie hm dość interesująco

    OdpowiedzUsuń