wtorek, 14 lipca 2015

BŁONNIK OCZYSZCZAJĄCY od 'VIVIO.PL'

Witam serdecznie! Zapraszam na moje spostrzeżenia ze spożywania 'błonnika oczyszczającego'. 
Produkt pochodzi ze sklepu 'Vivio.pl'.


Moja opinia:
Błonnik oczyszczający znajduje się w woreczku strunowym o wadze 300 g. Skład błonnika ogranicza się wyłącznie do dwóch produktów: nasion babki jajowatej (20%) oraz nieprzetworzonych łusek babki płesznik (80%). 
W naszym organizmie pełnią istotne funkcje tj.: wspomaganie procesu przemiany materii, usuwanie toksyn, oczyszczanie jelit czy regulacja poziomu cukrów we krwi. Sposób spożycia nie jest skomplikowany, wystarczy 3 łyżeczki błonnika rozpuścić w 0,5 litra wody i odczekać ok. 5 minut, a następnie wypić. Dla mnie ten sposób nie zdał egzaminu gdyż nie jestem w stanie tego przełknąć. Nie wiem jaka jest tego przyczyna, może jest to spowodowane moją chorobą. Tak czy inaczej chciałam poszukać jakiegoś innego, lepszego dla mnie rozwiązania. Postanowiłam wsypywać błonnik bezpośrednio do zupy, w tym przypadku bez problemu jestem w stanie to spożyć. Przejdźmy teraz do efektu, który uzyskałam przy regularnym stosowaniu błonnika. Otóż jedyne co zauważyłam to, że jem odrobinę mniej ponieważ szybciej uzyskuje uczucie sytości. O innych, nienamacalnych aspektach nie będę się wypowiadać. Błonnik możecie kupić na stronie 'Vivio' w cenie ok. 12 zł. Osobiście nie jestem przekonana do ponownego zakupu.

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dodaję błonnik do jogurtu i w takiej wersji smakuje mi najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe rozwiązanie, skorzystałabym jakbym jadła jogurty :P

      Usuń
  3. najlepiej go sobie dodawać do różnych potraw,bo tak spożywać sam to może byc ciężko ;d

    OdpowiedzUsuń