wtorek, 30 czerwca 2015

WITAMINA C od VIVIO.PL - ZASTOSOWANA JAKO MASECZKA

Witam serdecznie! W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z recenzją witaminy C od 'Vivio.pl'. Z udziałem tego produktu stworzyłam maseczkę, której właściwości zaskoczyły mnie pozytywnie. Jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam do dalszej części wpisu :)


Moja opinia:
Do przetestowania otrzymałam witaminę C w formie sypkiej w opakowaniu o wadze 500 g. Produkt stosowany jest w szczególności w celach zdrowotnych. Ja natomiast postanowiłam wykorzystać witaminę C do celów kosmetycznych. Odrobinę witaminy C połączyłam z zimną wodą, a następnie nałożyłam powstałą 'papkę' na przebarwienia znajdujące się na mojej twarzy. Odczekałam kilka minut, po czym dokładnie ją zmyłam. Nakładanie oraz zmycie maski nie należy do prostych czynności. Początkowo nie zauważyłam żadnej zmiany, zdawałam sobie sprawę, że na efekty potrzeba trochę czasu i cierpliwości. Po kilku tygodniach przebarwienia stały się jaśniejsze, o wiele mniej widoczne. Ponadto w miejscu stosowania maseczki, skóra twarzy była idealnie wygładzona. U mnie maseczka nie spowodowała żadnych podrażnień. Cena za opakowanie witaminy C to 16,90 zł. Polecam osobom, które borykają się z przebarwieniami po trądziku.



5 komentarzy:

  1. Ciekawe.. nie słyszałam jeszcze o witaminie C w maseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą witaminę ale nie wpadłam na to by zastosować ją jako maseczkę, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Calikiem ciekawa maseczka, produkty też mają fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł, przyznam szczerze, że nie wpadłabym na to ;p

    OdpowiedzUsuń