wtorek, 23 czerwca 2015

SÓL HIMALAJSKA DROBNA od 'VIVIO.PL'

Witam serdecznie! Zapraszam na recenzje soli himalajskiej, która pochodzi ze sklepu 'VIVIO.PL'.


Moja opinia:
Produkt otrzymujemy w dużym woreczku strunowym, który mieści aż 1 kg soli. Sól himalajską możemy stosować do celów zdrowotnych, spożywczych oraz kosmetycznych. Po pierwsze wyczytałam, że produkt ma zastosowanie do trądziku. Możemy przemywać twarz solanką oraz wykonywać peeling twarzy przez połączenie soli z mydłem. O ile pierwsza opcja się u mnie sprawdziła o tyle peelingu do twarzy nie zalecam ze względu na dość ostre drobinki, które mogą bardziej zaszkodzić niż pomóc. Natomiast po wypróbowaniu peelingu do ciała muszę przyznać, że sól spisała się doskonale. Wygładziła i zmiękczyła skórę. Ponadto sól stosowałam do kąpieli solnych, które odprężają i wygładzają skórę. Cena za opakowanie soli to 5,90 zł. Niedużo biorąc pod uwagę działanie oraz bogaty wachlarz zastosowań.

Opinie o soli himalajskiej przeczytasz w tym artykule: >Klik<

6 komentarzy:

  1. Ja do peelingu twarzy też raczej bym jej nie użyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sól do zmiękczania skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiam się jakby sprawdziła się u mnie :)
    lubię ostre zdzieraki do ciała :)

    OdpowiedzUsuń