niedziela, 7 czerwca 2015

RECENZJA PRODUKTÓW od BINGOSPA

Cześć! :)
W zeszłym miesiącu dostałam się do akcji testowania kosmetyków z 'Bingospa'. W tym wpisie przedstawię Wam opinię o wszystkich wybranych przeze mnie produktach.


Produkt posiada dość gęstą konsystencję, która bez najmniejszych problemów dobrze rozprowadza się na włosach oraz doskonale się pieni. Zapach serum jest bardzo przyjemny, według mnie pachnie jak typowa guma balonowa. Działanie szamponu oceniam pozytywnie - świetnie oczyszcza włosy, wygładza oraz dodaje im objętości. Ponadto, w porównaniu do innych szamponów, doskonale radzi sobie ze zmyciem olejów. Niestety szampon w tak dużym stopniu plącze włosy, że bez użycia maski nie ma mowy o łatwym rozczesaniu. Szampon należy do wydajnych, nie uczula, nie podrażnia oraz nie spowodował u mnie łupieżu. Opakowanie o pojemności 300 ml kosztuje 14 zł. Myślę, że warto go wypróbować :)


Produkt znajduje się w opakowaniu zamykanym na klik, o pojemności 500 ml. Zapach kremu jest przyjemny, o kwiatowej nucie. Nie utrzymuje się długo na skórze. Mimo, iż konsystencja produktu jest płynna to dobrze się pieni i jest wydajny. Krem oczyszcza skórę, wygładza, odświeża i co najważniejsze nie wysusza ani nie uczula. Produkt uniwersalny ponieważ można używać go również jako płyn do kąpieli. Produkt dostępny na stronie producenta w cenie 10 zł. Moim faworytem wśród żeli pod prysznic nie został, a to dlatego, że 'arganowy krem z brzoskwinią od Bingospa' nadal zajmuje pierwsze miejsce ze względu na piękny, naturalny zapach oraz nawilżenie.


Błoto znajduje się w zakręcanym opakowaniu, o wadze 250 g. Zapach nie należy do przyjemnych, jednak mi kompletnie nie przeszkadza ani mnie nie drażni. Konsystencja jest gęsta, ale łatwa do rozprowadzenia. Produkt nakładałam wyłącznie na ciało. Przy regularnym stosowaniu skóra stała się bardziej oczyszczona, napięta i wygładzona. Podczas wykonywania zabiegów nie odczułam żadnego dyskomfortu. Produkt jest wydajny, wystarcza na długo i nie kosztuje wiele (24 zł). Z tego produktu jestem najbardziej zadowolona, z pewnością kupię kolejne opakowanie, które będę chciała zastosować do twarzy. 



4 komentarze:

  1. ostatnio miałam możliwość testowania produktów Bingo Spa i muszę przyznać, że przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych produktów jeszcze nic nie miałam, ale Bingo bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbowałabym ten różowy krem pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Błotko bym chętnie wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń