wtorek, 16 czerwca 2015

RECENZJA OLEJU KOKOSOWEGO od VIVIO.PL

Witam i bez zbędnych wstępów zapraszam na recenzje oleju kokosowego ze sklepu 'VIVIO.PL'. 

Moja opinia:
Olej kokosowy znajduje się w szklanym słoiczku o pojemności 200 ml. Produkt charakteryzuje się subtelnym zapachem kokosa. Konsystencja jest zbita, jednak zmienia się w postać płynną powyżej 25 st. C. Olej kokosowy jest uniwersalnym produktem ponieważ możemy go stosować w kuchni (do smarowania pieczywa jako zamiennik masła czy jako dodatek do pieczenia) oraz do pielęgnacji ciała i włosów. Olej stosowałam do włosów z zamiarem ich wzmocnienia, nawilżenia oraz zregenerowania. W tym celu wmasowywałam olej we włosy (uprzednio ogrzewając go w dłoniach) i zostawiałam na min. 1 godzinę. Kosmetyk jest bezproblemowy w zmyciu. Systematycznie stosowany wygładza, odżywia, nawilża oraz pozostawia włosy lśniące. Jeżeli komuś nie przeszkadza tłusta warstwa to może używać kosmetyk do ciała jako zamiennik balsamu - odżywi oraz nawilży suchą skórę. Olej kokosowy aktualnie jest na promocji w cenie 13,90 zł. Polecam stosować zwłaszcza kobietom z farbowanymi włosami. 

LINK do PRODUKTU

5 komentarzy:

  1. Mi olej kokosowy na włosy nie służy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam też olej kokosowy tej firmy, uwielbiam takie oleje, idealnie sprawdzają się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oleju kokosowego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń