wtorek, 9 czerwca 2015

RECENZJA MASŁA SHEA od 'VIVIO.PL'

Witam serdecznie!
Zapraszam Was do zapoznania się z opinią na temat masła shea, który pochodzi ze sklepu 'VIVIO.PL'. 


Moja opinia:
Masło shea umieszczone jest w plastikowym pojemniku z zakręcanym wieczkiem. Masło pachnie specyficznie, mało przyjemnie. Produkt posiada mocno zbitą konsystencje, którą należy ogrzać w dłoniach, aby uzyskać płynną postać. W takiej postaci aplikacja jest męcząca i czasochłonna. Masło wchłania się dość długo pozostawiając przy tym na skórze tłustą warstewkę. Osobiście preferuję stosować masło na wieczór ponieważ nie mam czasu na poranne aplikacje. Mimo drobnych narzekań nie mogę pominąć działania, z którego jestem bardzo zadowolona. Masło idealnie nawilża, odżywia i wygładza. Kosmetyk jest niesamowicie wydajny, a przy tym kosztuje grosze - 12,90 zł za 200 g. Koniecznie musicie sprawdzić działanie masła na sobie, z pewnością będziecie zadowolone! :)


LINK do PRODUKTU

3 komentarze:

  1. Lubię masło Shea, kiedyś miałam takie w postaci olejku i idealnie sprawdzało się na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to masło, ale innej firmy i byłam bardzo zadowolona z działania

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dużo kosmetyków, ale z masłem Shea w tle ;) Lubię go ;)

    OdpowiedzUsuń