czwartek, 11 czerwca 2015

PRZESYŁKA od ZALANDO

Cześć! Przyszedł czas na pokazanie Wam co ciekawego zamówiłam za otrzymany bon o wartości 100 zł do sklepu Zalando. 
Bon otrzymałam w ramach zakwalifikowania się do projektu modowego 'Zalando' przy współpracy z 'TRND Polska'.
Od razu napiszę, że wcześniej nie miałam styczności ze sklepem Zalando, przeważnie zakupy internetowe (w szczególności odzieżowe) dokonywałam za pośrednictwem Allegro. Teraz jak tak o tym myślę to zastanawiam się jaka była przyczyna takiego stanu rzeczy i wydaję mi się, że spowodowane to było pewnymi uprzedzeniami nie mającymi pokrycia w rzeczywistości. 
Napiszę, że zakupy poczyniłam bardzo szybko i bez najmniejszych problemów. W ciągu 3 dni od zamówienia, kurier dostarczył mi dobrze zabezpieczoną przesyłkę. Wspomnę, że wysyłka w tym opcja za pobraniem jest darmowa, oczywiście zwroty również są darmowe więc mamy możliwość przymierzenia danej rzeczy w domu na spokojnie. Osobiście wolałam uniknąć zwrotów dlatego sprawdziłam dokładnie tabele rozmiarów, która okazała się być dokładna. Asortyment sklepu jest bogaty i zróżnicowany jednak ja postawiłam na zakup 'męskich butów sportowych marki HI-TEC'. Narzeczony jest bardzo zadowolony z prezentu, a mnie to bardzo cieszy. Ja z pewnością wykorzystam zniżkę na zakup torebki, póki co jeszcze się waham, którą mam wybrać :)

9 komentarzy:

  1. Fajny prezent zrobiłaś narzeczonemu, moja przesyłka też już do mnie dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne bucie ;) Ja bym miała niezłe wyzwanie żeby wybrac coś z tej strony :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne buty :) Ja prawdę mówiąc bałam się trochę kupować butów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego? na stronie dostępne są tabele rozmiarów, które sprawdziłam i okazały się w 100% właściwe :)

      Usuń
  4. Super buty.Ja postawiłam na torebkę i okulary

    OdpowiedzUsuń