czwartek, 4 czerwca 2015

PROJEKT ZALANDO przy WSPÓŁPRACY z 'TRND POLSKA'

Cześć! :)
W dniu dziecka otrzymałam wiadomość o zakwalifikowaniu się do najnowszego projektu 'Zalando' przy współpracy z 'TRND Polska'. W ramach projektu dostałam bon upominkowy o wartości 100 zł na zakupy w sklepie 'Zalando.pl' oraz masę zniżek do rozdania. Zakupy już poczyniłam, teraz pozostaje mi tylko czekać na kuriera :)
Jeżeli macie w planach zakupy na tej stronie to chętnie udostępnię Wam kody zniżkowe, wystarczy napisać wiadomość za pomocą formularza. Dzięki zniżkom będziecie mogli trochę zaoszczędzić :)

To nie wszystko, ostatnio szczęście nie opuszcza mnie na krok ponieważ zostałam jeszcze zakwalifikowana do grona Inspiratorek marki Rimmel Wake Me Up!! 
Pozdrawiam! :)

7 komentarzy:

  1. gratulacje! ja też już zamówienie złożyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też biorę udział w projekcie Zalando ale czekam jeszcze na przesyłkę od GLS, także dostałam sie do Inspiratorek Rimmel :) Pozdrawiam! :)
    http://sylwiabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurdę ale szczęściara z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, ja miałam się zgłosić i zapomniałam, gapa ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę! Do akcji Rimmel też sie zakwalifikowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zazdroszczę! Bo przegapiłam tą akcję ;P Ale z Rimmelem mi się udało ;)

    OdpowiedzUsuń