piątek, 5 czerwca 2015

OPINIA o ŻELACH pod PRYSZNIC od 'CD'

Witam serdecznie! :)
W dzisiejszym wpisie przybliżę Wam kosmetyki bliskie naturze, a dokładnie rzecz ujmując będzie o dwóch żelach pod prysznic o zapachu 'cytryny' oraz 'granatu' od firmy 'CD'. 


Moja opinia:
Produkt znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 250 ml, zamknięcie opakowania na 'klik'. Konsystencja żelu rzadka, jednak produkt jest bardzo wydajny oraz świetnie się pieni. Największą zaletą żelu jest niewątpliwie jego zapach, który jest niesamowicie świeży, intensywny i naturalny. Relaksujący i pobudzają do życia. Nie jestem w stanie stwierdzić, który zapach bardziej mi się podoba, a to przez to, że oba zapachy są fenomenalne. Właściwości pielęgnacyjne zaskoczyły mnie pozytywnie. Otóż żele oprócz spełniania swojej podstawowej funkcji jaką jest oczyszczenie to również nawilżają skórę w takim stopniu, że nie mam potrzeby sięgać po balsam. Ponadto nie zawierają olejów mineralnych, silikonów, parabenów, barwników oraz składników pochodzenia zwierzęcego (firma sprzeciwia się przeprowadzaniu badań na zwierzętach). U mnie produkty spisały się bardzo dobrze, z pewnością zostaną ze mną na stałe. Z czystym sumieniem polecam je wypróbować! :)



Nie ukrywam, że chciałabym wypróbować inne produkty tej firmy, zwłaszcza żele pod prysznic w innych wersjach zapachowych oraz mydełka. Stąd moje pytanie do Was, gdzie stacjonarnie można kupić kosmetyki 'CD'? Jeżeli wiecie to proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie! :)

4 komentarze:

  1. Pierwszy raz spotykam się z tymi żelami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale nie kuszą mnie te żele. Chyba jestem typową kobietą i patrzę na opakowanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no można i tak, dla mnie zawsze ważniejsze będzie wnętrze ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Słyszałam już coś o nich, z chęcią bym je przetestowała ;) Ale niestety nie mam pojęcia gdzie je można stacjonarnie dostać ;P

    OdpowiedzUsuń