czwartek, 18 czerwca 2015

OPINIA o TUSZU ERATO od MUSE COSMETICS

Witam serdecznie! 
Dziś przychodzę do Was z recenzją 'tuszu do rzęs Erato' marki 'Muse Cosmetics'. Na wstępie zaznaczam, że testowałam maskarę w wersji testowej co uniemożliwia mi wypowiadanie się na temat tego czy tusz faktycznie przyspiesza wzrost rzęs po 15 dniach stosowania. 



Moja opinia:
Tusz wyróżnia się nie tylko eleganckim opakowaniem, ale również przepięknym zapachem. Posiada silikonową szczoteczkę, która jest wygodna podczas malowania rzęs. 
Za pomocą maskary uzyskamy mocno wydłużone, podkręcone oraz delikatnie pogrubione rzęsy bez efektu sklejenia. 
Tusz nie osypuje się w ciągu dnia oraz jest bezproblemowy w demakijażu. Produkt nie wywołał u mnie reakcji alergicznych. Cena tuszu wynosi dokładnie 98 zł za pojemność 8 ml. Polecam dla osób, którym zależy na naturalnym efekcie. 

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt, warto wypróbować ten tusz

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej mascary :)
    ale osobiście nie podoba mi się szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pełną wersję tego tuszu i mogę powiedzieć, że widać efekty odżywienia. Bardzo lubię tę mascarę, bo wygląda wieczorem dokładnie tak samo jak rano, zaraz po nałożeniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie dziś odebrałam paczkę ;) I nie mogę się doczekać makijażu tym tuszem ;)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)
    Miłej soboty ;)

    OdpowiedzUsuń