wtorek, 2 czerwca 2015

OPINIA o SOSACH od FIRMY 'FOLWARK'

Witam serdecznie!
Przez ostatnie kilka dni testowałam sosy firmy 'Folwark', a dziś przedstawię Wam moją opinię na temat tych produktów :)


Moja opinia:
Do przetestowania otrzymałam trzy rodzaje sosów. Każdy z nich umieszczony jest w plastikowym opakowaniu z zamknięciem na 'klik'. Na boku opakowania znajduje się przedziałka ukazująca poziom sosu. 
Sosu remulada duńska i kebab-gyros jest po 410 g, sosu barbecue nieco więcej - 460 g. Konsystencja sosów jest lekka. 
W każdym sosie wyraźnie czuć naturalną nutę przypraw. Sos barbecue zastosowałam w szczególności do karkówki, steków, frytek i hamburgerów. 
Sos kebab-gyros ze względu na bardzo ostry smak postanowiłam wykorzystać do kebabów, tortilli, karkówki, chlebów tureckich oraz gyrosa. 
Największym odkryciem okazał się sos remulada duńska, która przez połączenie majonezu z lekkim posmakiem curry idealnie nadaje się zarówno jako dodatek do wędlin, jajek, mięs, warzyw oraz nachosów.
 Całej rodzinie sosy posmakowały, jakbym miała wskazać, który najbardziej to padłoby na remuladę duńską. Jak tylko spotkam te sosy stacjonarnie to oprócz tych kupię jeszcze z ciekawości sos do pizzy i dressing 1000 wysp. 


A Wam te sosy są znane? 
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Ja bardzo polubiłam Remuladę Duńską..mąż natomiast uwielbia sos barbecue :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam i kebab-gyros jest najlepszy jak dla mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te same sosy :) Gyros chyba najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń