sobota, 2 maja 2015

SPOSOBY na WYKORZYSTANIE DREWNIANYCH TACEK od 'HAMPTONS'

Witam serdecznie!
Kilka dni temu obiecałam Wam wpis przedstawiający wykorzystanie przedmiotów od 'Hamptons'. Na pierwszy rzut postanowiłam zrecenzować komplet drewnianych tacek. Jeżeli jesteście ciekawi mojego pomysłu na aranżacje parapetu z użyciem tych tacek to zapraszam do dalszej części wpisu ... :)


Moja opinia:
Komplet 3 tacek w różnych rozmiarach, wykonane z drewna. Tacki możemy wykorzystać zarówno jako podstawka do kubków, kosmetyków, doniczek, świeczek, lampionów bądź innych artykułów dekoracyjnych. Wszystko zależy od naszych preferencji. Moje pierwotne założenie zastosowania tacek było zupełnie inne, od dłuższego czasu chciałam zaaranżować parapet więc uczyniłam to z pomocą tych tacek. Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona. Zestaw tacek dostępny jest w innych kolorach i kosztuje tylko 95 zł, cena idzie w parze z bardzo dobrą jakością towaru. Polecam Wam z czystym sumieniem! :)

Poniżej przedstawiam mój sposób na wykorzystanie:
- największej tacki
- średniej tacki
- najmniejszej tacki, która może posłużyć jako podstawka na stolik, szafkę lub parapet 
(m.in. do lampionu, kominku i innych drobnych elementów dekoracyjnych)
lub jako podstawka pod kubek

Całość prezentuje się następująco:


Mam nadzieję, że mój pomysł przypadł Wam do gustu.
Pozdrawiam! :)

7 komentarzy:

  1. myslalam że one są większe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby były większe to nie wybrałabym ich ponieważ zależało mi na takich wielkościach ;)

      Usuń
  2. Ojej ale śliczne....Naprawdę :)
    Ps. zostaję u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowo i ślicznei to wyglada :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Są rewelacyjne! :) Właśnie przez swoją wielkość (niewielką) są takie urocze :D

    OdpowiedzUsuń