piątek, 29 maja 2015

PACZKA INSPIRACJI na LATO - AMBASADORKA WINIARY

Witam! :)
We wtorek odwiedził mnie kurier z paczką pełną inspiracji na lato od 'Rekomenduj.to'. 
Pewnie się już domyślacie, że dostałam się do ich najnowszej kampanii tym samym zostając Ambasadorką Winiary. 


W przesyłce znalazłam:
- 8 opakowań chłodnika buraczkowego,
- 6 opakowań chłodnika ogórkowego,
- 6 opakowań chłodnika czosnkowo-koperkowego,
- kaktusiarkę wraz z nasionami szczypiorku, koperku oraz mięty pieprzowej.

Od zawsze wychodzę z założenia, że to co ugotujemy samodzielnie, bez użycia gotowych dań w puszkach lub saszetkach, jest najlepsze. Nie jestem przekonana do tego typu saszetek i nie wiem jakiego smaku mam się spodziewać po tym produkcie jednak postanowiłam zaryzykować. Zobaczymy co z tego wyjdzie ... :)

4 komentarze: