czwartek, 21 maja 2015

MOJA OPINIA o ZESTAWIE PĘDZLI do MAKIJAŻU od LAMBRE

Cześć! :) 
Bez zbędnych wstępów zapraszam Was do zapoznania się z moją opinią na temat zestawu pędzli do makijażu od 'Lambre'.
Moja opinia:
Zestaw 6 sztuk eleganckich pędzli otrzymałam w czarnym, praktycznym etui zapinanym na napy. Etui idealnie sprawdza się w podróży ze względu na swój mały rozmiar oraz sztywny i gruby materiał, który zabezpiecza włosie pędzli przed odkształceniem lub zniszczeniem. 
W skład zestawu pędzli do makijażu wchodzą: pędzel do pudru, pędzel do różu/bronzera, pędzelek do ust, pędzelek do cieni, pędzelek do brwi/eyelinera oraz grzebyk do stylizacji brwi i rzęs. 
Pędzle w znacznym stopniu ułatwiają wykonywanie codziennego makijażu, przez to, że dopasowują się do kształtu twarzy oraz z ich użyciem o wiele lepiej nakłada się produkty na skórę twarzy. Jedyną wadą pędzla do pudru oraz pędzla do różu/bronzera jest krótka rączka, do reszty natomiast nie mam zastrzeżeń. 
Wszystkie pędzle wykonane są z włosia syntetycznego. Powyższy zestaw dostępny jest na stronie producenta w dwóch kolorach: czarnym oraz złotym w cenie 89 zł. U mnie pędzle zdały egzamin dlatego polecam je z czystym sumieniem :)

Uwaga:
Marka LAMBRE poszukuje osób chętnych do współpracy jako Konsultant bądź VIP Klient. Współpraca polega na tańszym kupowaniu kosmetyków i biżuterii tej marki. O szczegóły współpracy możecie pytać pisząc na mail: polska@lambre.pl lub dzwoniąc na infolinię do Gdańska - tu jest główna siedziba firmy: (58) 554 10 71 w godz. 8-16.

3 komentarze:

  1. Ciekawe te pędzle, ja sama mam tylko 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń