niedziela, 31 maja 2015

KOLEJNY EGZEMPLARZ 'FACE&LOOK' tym razem krem z BANDI

Cześć! :)
W poprzednim wpisie informowałam Was o akcji promocyjnej w salonach Empik. Przypomnę, że można było zakupić gazetę 'Face&Look' z dołączonym pełnowartościowym kosmetykiem o wartości do 36 zł za jedyne 4,99 zł. Poprzednio udało mi się upolować gazetę z dodatkiem kremu odżywczego Shefoot, a po kilku dniach trafiłam na krem z algami morskimi marki Bandi. 


Od siebie dodam, że bardzo spodobała mi się ta akcja ponieważ dzięki niej mogłam przetestować dwa ciekawe produkty w korzystnej cenie. Stwierdzam również, że oba kosmetyki przypadły mi do gustu i pewnie zostaną ze mną na dłużej.
Pozdrawiam Was serdecznie! :)

7 komentarzy:

  1. szkoda, że jest dostępna tylko w Empiku... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny dodatek - chyba muzę rozejrzeć się za tą gazetką :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal szukam wersji z kremem do biustu i nigdzie nie mogę znaleźć ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u siebie widziałam wersje z kremem do biustu, cienie z Joko i jeszcze coś z Farmony, ale nie kupowałam bo wiedziałam, że nie będę używać takich kosmetyków. Z tego co zauważyłam pracownicy co kilka dni wystawiają kolejne egzemplarze gazety więc może jeszcze uda Ci się kupić :)

      Usuń
    2. oO! dobrze wiedzieć ! :)

      Usuń
  4. Oooo, szkoda, że nie wiedziałam, przechodziłam koło Empiku :p

    OdpowiedzUsuń