środa, 6 maja 2015

HAUL ZAKUPOWY - IKEA

Witajcie! W dniu dzisiejszym zapraszam na post zakupowy z udziałem wyłącznie produktów pochodzących ze sklepu IKEA. Zakupy poczyniłam już bardzo dawno temu, niektóre z tych rzeczy mogliście zobaczyć we wcześniejszych wpisach. Jak zawsze kupiłam jedynie to co potrzebowałam lub co chciałam mieć już od jakiegoś czasu. 


1. Podstawka na świece duża za 14,99 zł
2.  Świecznik za 3,99 zł                         3.Lampion za 9,99 zł   
4. Świecznik za 4,99 zł /sztukę
5. Podstawka pod świece za 4,99 zł 
6. Komplet puszek za 15,99 zł

Podczas zakupów wyrobiłam sobie kartę IKEA FAMILY dzięki, której otrzymałam rabat 15% na świece i akcesoria do świec.

PS. Wiem, że te dodatki do domu są dość oklepane ponieważ prawie każda vlogerka/blogerka je posiada, ale nie przeszkadza mi to w ogóle. Jestem bardzo zadowolona z zakupów i już szykuję kolejną mini listę zakupową :)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

14 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy, pięknie udekorują wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam większość tych rzeczy i ja też nie widzę w tym nic złego, że dużo osób je ma - podoba mi się to, więc kupuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampiony są świetne, sama mam trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie każda, bo ja nie posiadam nic z tych rzeczy :D Takie puszki robię sama, ale korci mnie juz dawna kupić te osłonki na doniczki ;)
    Wg to kocham jeździć do Ikei, choćbym miała nie kupić nic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do Ikei mam bardzo daleko więc jak już planuję jechać to muszę wiedzieć co chcę :D

      Usuń
  5. Tez muszę się wybrać do Ikei w końcu

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy :)
    http://ohbroooklyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy,ale komplet puszek rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń