czwartek, 28 maja 2015

AUTOMATYCZNE SYSTEMY NAWADNIANIA do ROŚLIN od 'BLUMAT'

Witam serdecznie!
Przychodzę do Was z recenzją automatycznych systemów nawadniania do roślin od firmy 'Blumat.pl'. Mam nadzieję, że wpis pomoże Wam w podjęciu decyzji o zakupie tych produktów dzięki którym będziecie mogli cieszyć się z urlopu bez zamartwiania się o stan roślin :)

Moja opinia:
Zacznę od montażu, który wydawał mi się skomplikowany, a tak naprawdę jest dziecinnie prosty i szybki. 
Instrukcja umieszczona na opakowaniu jest zrozumiale napisana. 
System nawadniania dla roślin domowych zawiera ceramiczny stożek połączony z wężykiem. 
Stożek wystarczy umieścić w pojemniku z wodą na kilkanaście minut, a następnie włożyć do doniczki. 
Wężyk zanurzamy w kubku wypełnionym wodą i na tym nasza praca zostaje zakończona. 
Od tego momentu blumat sprawuje kontrolę nad odpowiednią ilością wody w doniczkach, tym samym możemy wyjechać na kilka dni bez przejmowania się o stan naszych roślin. Na poniższych zdjęciach możecie zauważyć, że górna część stożka nie zwraca na siebie uwagi ze względy na odpowiednio dobrany kolor. Dodam jeszcze, że nie raz zdarzyło mi się przelać kwiatki bądź zioła jednak z użyciem blumatu nie dochodzi do takich sytuacji.
Na stronie producenta mamy do wyboru produkt w dwóch rozmiarach: standardowym oraz XL z przeznaczeniem dla większych donic. Oprócz tego istnieje możliwość wyboru systemu nawadniania dla roślin domowych oraz dla roślin balkonowych. Stożki w rozmiarze standardowym kosztują 29,50 zł za 3 sztuki, natomiast w rozmiarze XL 29,50 zł za 2 sztuki.
 Uważam, że cena nie jest wygórowana ponieważ sprzęt jest praktyczny, pobiera wyłącznie wodę i posłuży wiele lat. Podczas testowania nie zauważyłam żadnych wad w funkcjonowaniu przedmiotu. U mnie sprawdza się bardzo dobrze i jestem przekonana, że zarówno do roślin domowych jak i balkonowych spisze się równie dobrze. Taki gadżet w znacznym stopniu ułatwia dbanie o roślinki więc nie macie się nad czym zastanawiać tylko koniecznie musicie go wypróbować :)

Moja ocena: 5/5!

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Ciekawe to urządzonko :) Ja lubię zapomnieć o podlewaniu kwiatów, więc przydałoby mi się coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno świetnie sie sprawdzi w czasie wakacji kiedy roślinki czasami na długo zostają "same" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące urządzenie, godne zakupu :) Nie rzuca się w oczy, świetnie komponuje się z kwiatem :)

    OdpowiedzUsuń