środa, 13 maja 2015

AKCJA PROMOCYJNA w SALONACH EMPIK

Witam! Chciałam Was poinformować o ciekawej akcji promocyjnej w salonie Empik, być może również chciałybyście z niej skorzystać. Wczoraj udało mi się zakupić gazetę 'Face&Look' z dołączonym kosmetykiem w postaci kremu odżywczego Shefoot w zawrotnej cenie 4,99 zł. Dodatkiem do gazety jest pełnowartościowy kosmetyk o wartości do 36 zł takich marek jak: Bandi, FlosLek, Shefoot, Farmona czy Joko. Osobiście widziałam jeszcze cienie do oczu Virtual by Joko. 

Podczas wizyty w sklepie kupiłam jeszcze doniczkę na zioła na wyprzedaży za ok. 18 zł (pierwotna cena to 59 zł). 
Dodatkowo do zakupów otrzymałam cukierki Toffees Milka :P

Ciekawa jestem czy udało Wam się zakupić gazetę z wybranym kosmetykiem. 
Nie ukrywam, że najbardziej zależało mi na marce Bandi, ale nie ma co narzekać, ten krem z chęcią wypróbuję :)

5 komentarzy:

  1. Równiej i ja robiąc zakupy w empik-u otrzymałam cukierki Milka ;) bardzo smaczne

    OdpowiedzUsuń
  2. oO ;) pokręcę się dzisiaj w empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam w Empiku. Fajny dodatek, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety w moim mieście nie ma empiku :(

    OdpowiedzUsuń