środa, 1 kwietnia 2015

ZAKUPY z OSTATNICH TYGODNI

Witam serdecznie! :)
Zapraszam na przegląd zakupów dokonanych w ostatnim czasie. To jedynie część zakupów, resztę pokażę Wam w osobnych postach. 


1. Organizer na biżuterię kupiony w Biedronce w cenie 5 zł za 2 sztuki (przeceniony z 9,99 zł),
2. Pojemnik 2 częściowy na biżuterię/kosmetyki/akcesoria do włosów, również kupiony w Biedronce za 5 zł (przeceniony z 9,99 zł),
3. Przepiękna, duża kosmetyczka w róże upolowana za 1 zł,
4. Kolejna, tym razem mniejsza kosmetyczka również kupiona za 1 zł,
5. Ozdobne szklane buteleczki, które wykorzystałam do przechowywania soli do kąpieli. Ten komplet kupiłam w Kauflandzie za ok. 6 zł (przeceniony z 9,99 zł),
6. Ceramiczne ptaszki kupione w Empiku za 4,90 zł / sztuka.

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Świetne zakupy, fajne organizery - czemu u mnie w Biedrze nie ma takich wyprzedaży :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w mieście jest Biedronka z sekcją wyprzedażową przez okrągły rok :D

      Usuń
  2. u mnie też niestety nie ma takich promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wszystko tak pięknie wygląda....

    OdpowiedzUsuń
  4. W podobnych szklanych buteleczkach,również trzymam sól do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. w SH, ale akurat były nowe z metkami :)

      Usuń