wtorek, 28 kwietnia 2015

WOSK 'ORANGE SPLASH' od YANKEE CANDLE

Witam! :) 
Zapraszam na wpis o owocowej tarcie tym razem o zapachu 'ORANGE SPLASH' od Yankee Candle. Wosk dostępny w sklepie 'Goodies.pl'.



Moja opinia:
Uwielbiam zapach soczystych pomarańczy więc ten wosk musiał do mnie trafić prędzej czy później. Od tarty oczekiwałam prawdziwego aromatu pomarańczy, niestety trochę się zawiodłam ponieważ wosk nie odzwierciedla w pełni realnego zapachu pomarańczy. Wosk jest orzeźwiający, intensywny i odrobinę mdły. Słodycz z czasem przemienia się w kwaskowatą nutę. Raczej już do niego nie wrócę ;)


4 komentarze:

  1. Muszę się w jakiś zaopatrzyć, bo wszystkie "wykończyłam" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, ale jeszcze nie odpalałam. Na sucho był całkiem fajny xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tych wosków.Zawsze kupowałam olejki do kominka innych firm.Słyszałam dobre opinie o Yankee.Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skuś się koniecznie! nie bez powodu wszyscy je chwalą :)

      Usuń