sobota, 11 kwietnia 2015

WOSK 'MIDNIGHT OASIS' od YANKEE CANDLE

Witam! Zapraszam do zapoznania się z moją opinią na temat wosku 'MIDNIGHT OASIS' ze sklepu 'Goodies.pl'.



Moja opinia:
Kolejna tarta, której zapach nie jest oczywisty, wręcz pokuszę się o stwierdzenie, że jest tajemniczy i intrygujący. Zapach wosku należy do mocnych, długo utrzymujących się w pomieszczeniu, ale w żadnym razie nie można mu zarzucić, że jest przytłaczający czy też duszący. Pachnie po prostu eleganckimi męskimi perfumami. Polecam! :)


5 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie kupić kominek ! :D
    http://ohbroooklyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znoszę tego zapachu. Strasznie mnie boli po nim głowa ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam :) Na razie mam tak duże zapasy wosków, że masakra xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić w końcu mój pierwszy wosk.

    OdpowiedzUsuń