niedziela, 26 kwietnia 2015

SPODNIE DRESOWE z MYPROTEIN.PL

Witam wszystkich! Ostatnio uprawianie aktywności fizycznej stało się popularne w każdej kategorii wiekowej. Odkąd zaczęłam ćwiczyć zaczęłam zwracać uwagę na swój strój sportowy, który musi być w szczególności wygodny oraz nie może ograniczać naszego komfortu podczas treningu. W związku z tym przygotowałam dla Was dziewczyny propozycję spodni dresowych zarówno na siłownię, zakupy czy spacer. Spodnie pochodzą ze sklepu internetowego 'Myprotein.pl'. 


Moja opinia:
Jak możecie zauważyć zamówiłam dwie pary spodni dresowych w jednakowym rozmiarze (S), które różnią się wyłącznie kolorem. Składając zamówienie nie byłam ostatecznie zdecydowana co do koloru spodni dlatego wolałam zamówić obie wersje kolorystyczne. Wcale nie żałuję tej decyzji ponieważ jedna para posłuży mi do ćwiczeń zaś druga do noszenia na co dzień. Spodnie posiadają kieszonki, ściągacze na dole oraz gumkę w pasie. Najważniejsze to, że spodnie są ciepłe, mega wygodne, ładnie dopasowują się do ciała oraz rzecz jasna na żywo o wiele lepiej się prezentują. Wykonane z przyjemnego materiału (100% niekurczliwej bawełny amerykańskiej). Dodam jeszcze, że po paru praniach nadal są w niezmienionym stanie. Spodnie dostępne są w kilku rozmiarach i kolorach oraz,jak za tak świetna jakość, w bardzo przystępnej cenie (ok. 23 euro). Polecam jak najbardziej! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz