niedziela, 12 kwietnia 2015

RECENZJA PRODUKTÓW MIRACLE GEL od SALLY HANSEN

Witam Was serdecznie! Dzisiejszy wpis poświęcę lakierom żelowym marki Sally Hansen. Produkty testowałam przez kilka dni, aby móc je rzetelnie zaopiniować. Potrzebowałam czasu ponieważ o ile można stwierdzić niektóre właściwości od razu to nie można wypowiedzieć się o trwałości tego lakieru. Jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii to zapraszam do dalszej części wpisu ;)


 Moja opinia:
Po otworzeniu przesyłki ujrzałam szklane buteleczki w gigantycznym rozmiarze. Pierwszy raz spotkałam się z tak dużą pojemnością, aż 14,7 ml! Konsystencja lakieru jest dość rzadka, a sam zapach znośny i nie przyprawiający o ból głowy. Szeroki pędzelek z łatwości pokrywa płytkę paznokcia już za drugim pociągnięciem, bez tworzenia smug. 


Do uzyskania dobrego krycia musimy nałożyć 2 warstwy. Brąz zawiera drobinki brokatu i o wiele lepiej kryje niż mięta. Pierwsza warstwa lakieru wysycha w trybie ekspresowym, na wyschnięcie drugiej potrzeba o wiele więcej czasu choć nie trwa to wieczność (ok. 1 h). Po wymalowaniu paznokci nałożyłam top coat, który utwardził płytkę i nadał jej pięknego połysku (po ok. 3 dniach połysk stopniowo zanikał). Manicure zrobiony w ten sposób trzymał się na moich pazurkach dokładnie 8 dni bez żadnych odprysków, jedynie końcówki były delikatnie wytarte. Dopiero w 9 dniu lakier zaczął mocno odpryskiwać więc nadszedł czas na jego zmycie. Dodam jeszcze, że zmycie lakieru żelowego jest równie bezproblemowe jak w przypadku zwykłych lakierów. Lakiery dostępne są w 12 przepięknych odcieniach w cenie ok. 35 zł (w stacjonarnych drogeriach) lub ok. 20 zł (w sklepach internetowych).  

U jednych te lakiery trzymają się dłużej, u innych zaś o wiele krócej niż u mnie. Dużą rolę odgrywa w tym struktura paznokcia oraz kolor lakieru. Abstrakcją jest dla mnie twierdzenie producenta, że lakier wytrzyma ok. 2 tygodni.

Podsumowując:
Moim zdaniem cena jest adekwatna do jakości i wydajności produktu. Osobiście wolę wydać więcej na lakier żelowy niż płacić po 5 czy 10 zł za zwykłe lakiery, które mają o wiele mniejszą pojemność oraz trwałość. Lakiery żelowe są przede wszystkim wygodne i praktyczne. Dzięki nim oszczędzamy czas i pieniądze.

Bardzo się cieszę, że dostałam możliwość przetestowania tego zestawu ponieważ wiem, że znalazłam produkty w pełni spełniające moje oczekiwania. Wiem również, że moja przygoda z żelowymi lakierami dopiero się zacznie ;) Polecam Wam z czystym sumieniem!

Moja ocena: 5/5!
Poniżej możecie zobaczyć jak paznokcie prezentowały się w 9 dniu:

PS. Kolorki o wiele lepiej prezentują się na żywo! ;)
A Wam sprawdziły się te produkty?
Pozdrawiam! :)

10 komentarzy:

  1. Śliczne kolorki, ten miętowy mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow rewelacja ! tyle dni na paznokciach. Ja niestety nie miałam okazji wypróbować tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam te lakiery, choć jeden kolor dostałyśmy różny, podoba mi się ten ciemnu brąz, lubię takie mocne akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też je mamy nawet kolory te same. U mnie jest jak nowy a już 10 dzień ( trochę się wytarły brzegi ale przypiłowałam i jest już ok). Lakier cudo wart swojej ceny

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie wolno Ci rosną paznokcie :D Po 9 dniach prawie niewidoczny odrost :D Brązowy kolor jest okropny, ale za to ten drugi - chętnie bym go przygarnęła, bo bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę urosły :D miętowy bardziej mi się podoba, natomiast ten brązowy jest trwalszy :)

      Usuń
  6. Wow rewelacja !!! miętowy kolorek boski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie ten lakier, ale przeraża mnie to, że tak długo schnie...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń