środa, 15 kwietnia 2015

PRZESYŁKA od MYPROTEIN.PL

Witam :) W dzisiejszym wpisie chcę przedstawić Wam zawartość przesyłki od 'Myprotein.pl'. Firma w szczególności zajmuje się produkcją oraz dystrybucją odżywek sportowych. Oczywiście asortyment firmy nie składa się wyłącznie z odżywek co możecie zobaczyć poniżej ;)


Zanim dokładnie zrecenzuję i przedstawię Wam zamówione rzeczy to chcę napisać kilka słów o zamówieniu, procesie płacenia oraz o podejściu firmy do klienta. Zacznę od tego, iż zawarte na stronie informację oraz zdjęcia przedmiotów są rzetelne oraz dokładne w 100% ze stanem faktycznym. Kolejną kluczową kwestią jest płacenie. Ceny przedmiotów są podane w euro dlatego najwygodniejszą dla mnie opcją była zapłata przez system PayPal (na które uprzednio wpłaciłam pieniądze ze swojego konta bankowego). Przyznam się, że jeszcze nie zamawiałam na zagranicznych stronach więc myślałam, że będzie to bardziej skomplikowane, a okazało się dziecinnie proste. Zamówienie złożyłam w czwartek, a już następnego dnia paczka została do mnie nadana z Wielkiej Brytanii. Dokładnie w 4 dzień roboczy otrzymałam idealnie zabezpieczoną przesyłkę. Przy samych zakupach nie sposób zarzucić cokolwiek obsłudze firmy. Pracownicy odznaczają się profesjonalizmem - udzielają odpowiedzi w szybkim czasie, służą pomocą w razie ewentualnych problemów. Jestem ogromnie zadowolona z zakupów. Polecam Wam zapoznać się z asortymentem firmy.




4 komentarze:

  1. Już zaglądam na ich stronkę :) ciekawe jak prezentuje się już założony dres:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywki to całkowicie nie jest moja bajka, ale szukam jakichś dobrych ubrań sportowych. Czekam na recenzję. bo nie wiem czy zamawiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, lecę zobaczyć co mają fajnego na stronce :)

    OdpowiedzUsuń