poniedziałek, 2 marca 2015

WOSK LAKE SUNSET od YANKEE CANDLE

Witam serdecznie! Chcę przedstawić Wam póki co ostatni wosk od 'Goodies.pl'. Mowa dzisiaj będzie o 'LAKE SUNSET'.




Informacja producenta:
'Świeże powietrze, ciepłe promienie przygotowującego się do snu słońca i kalejdoskop aromatów natury – tak maluje się aura spokojnego, spędzanego nad brzegiem jeziora wieczoru. W ten sam sposób prezentuje się też pomysł na domową sesję aromaterapeutyczną – uspokajającą, dającą ukojenie i przywodzącą na myśl najpiękniejsze, wakacyjne chwile. Wosk Lake Sunset to wielka moc zamknięta w drobnej formie i propozycja idealna dla wszystkich osób, które – walcząc z jesienną pluchą – marzą o wejściu do wehikuły czasu, który zabierze je wprost na sierpniowe, przyjeziorne molo.'

Moja opinia:
Wosk okazał się wisienką na torcie w mojej kolekcji. Wyczuwam w nim delikatną nutę kwiatową i coś jeszcze co sprawia, że zapach jest niesamowicie przyjemny. Jest rześki i intensywny. Polubiłam go ze względu na to, że przywołuje masę pozytywnych wspomnień i pozwala na zrelaksowanie się :)

7 komentarzy:

  1. Muszę go zapalić :) Ciekawe czy mam go w swoich zbiorach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten wosk, lubię kwiatowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety jeszcze go nie miałam, ale bardzo chcę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lake Sunset nie miałam, ale chętnie poznałabym ten zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego zapachu, ale uwielbiam YC. :)

    OdpowiedzUsuń