czwartek, 19 marca 2015

WOSK FRESH CUT ROSES od YANKEE CANDLE

Cześć! :)
Zapraszam na recenzje kolejnego wosku o zapachu róż, który przywędrował do mnie od 'Goodies.pl'. 



Moja opinia:
 Zapach wosku jest świeży, delikatny i nie duszący. Wystarczy odrobina, aby wypełnił pomieszczenie pięknym aromatem świeżo ściętych róż. Za każdym razem, gdy go odpalam nie mogę się nadziwić, że ten zapach aż tak realnie odzwierciedla dopiero co ścięte róże z ogrodu. Czasami wydawało mi się, że na wyciągnięcie ręki stoi wielki wazon wypełniony czerwonymi różami. Już przy składaniu zamówienia wiedziałam, że zapach wosku nie rozczaruje mnie i tak też się stało. Najbardziej lubię nuty różane więc nikogo nie zdziwi, że wosk stał się bez wątpienia ulubieńcem :)

5 komentarzy:

  1. Chciałabym go powąchać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do czego można użyć takiego wosku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używamy w celu uzyskania pięknego zapachu w pomieszczeniu poprzez podgrzanie go w kominku :)

      Usuń
  3. Różane zapachy to nie moje zapachy...

    OdpowiedzUsuń