środa, 25 marca 2015

WOSK 'A CHILD'S WISH' od YANKEE CANDLE

Witam serdecznie! Dzisiejszy wpis dotyczyć będzie recenzji wosku 'A CHILD'S WISH' od 'Goodies.pl'. 



Moja opinia:
Początkowo nie byłam zadowolona z wyboru tego wosku ponieważ przed podgrzaniem jego zapach szczególnie mnie nie zachwycił. Jednak po zapaleniu szybko zmieniłam o nim zdanie. Wosk należy do tych ciepłych, delikatnych i świeżych zapachów, które otulają zmysły i pozwalają na zrelaksowanie się. Wosk to dla mnie połączenie skoszonej trawy z nutą cytrusów. Fajne połączenie, ale według mnie nie koniecznie wpisuje się w nazwę wosku ;)

4 komentarze:

  1. Skoro cytrusek to faktycznie przyjemny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale u Ciebie ostatnio pachnąco -super :) nie miałam tego zapaszku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziecięce marzenie jest moim ulubionym zapachem zaraz po soft blanket ;)

    OdpowiedzUsuń