poniedziałek, 16 marca 2015

OPINIA o NATURALNYCH BATONACH od ZMIANYZMIANY.pl

Witam serdecznie! W dzisiejszym poście zapraszam do zapoznania się z moją opinią na temat otrzymanych produktów od 'Zmianyzmiany.pl'. 


Informacja producenta:
'Nasze batony są w 100% roślinne, odpowiednie dla osób na diecie wegańskiej i bezglutenowej. Nie zawierają zbędnych dodatków i polepszaczy. Nie dodajemy cukru, słodzików, syropów, utwardzonego tłuszczu ani środków przedłużających okres przydatności do spożycia.'

Moja opinia:
Zacznę od tego, że bardzo ucieszył mnie fakt, iż batony nie zawierają cukru ponieważ z początkiem roku staram się go zastępować lub przynajmniej ograniczyć. Opakowanie batonów jest papierowe, nie przepełnione kolorami - proste, a jednak zwraca na siebie uwagę. Każdy baton pachnie naturalnie, zapach nie należy do intensywnych. Konsystencja produktów jest 'ciągnąca' oraz zbita. Myślałam, że batony będą twarde lecz były miękkie. Batony zawierają wyczuwalne kawałki owoców. Najbardziej zasmakował mi baton "kosmos" za sprawą dodatku kakao. Batony dostępne są w 3 wariantach smakowych i kosztują ok. 7 zł. Smaczna, szybka i co najważniejsze zdrowa przekąska, która dodaje energii i można ją zabrać ze sobą wszędzie dlatego jak najbardziej polecam! :)


4 komentarze: