wtorek, 24 marca 2015

KSIĄŻKA CUKIERNIA LIDLA PAWŁA MAŁECKIEGO

Witajcie! Zapomniałam poinformować Was o akcji promocyjnej Lidla "ZBIERZ 6 NAKLEJEK I ZAPŁAĆ 1 GROSZ, ABY ZDOBYĆ KSIĄŻKĘ MISTRZA CUKIERNICTWA PAWŁA MAŁECKIEGO" dlatego robię to dzisiaj. Miałam w planach zrobić zakupy za te 300 zł, aby zdobyć 6 naklejek niezbędnych do odbioru książki (50 zł = 1 naklejka). Jednak tak się nie stało i ostatecznie zamówiłam książkę na Allegro za ok. 30 zł razem z wysyłką. Książka jest przepięknie wykonana i zawiera świetne przepisy na każdą okazję. 


A Wy odebraliście swój egzemplarz czy może macie w planach zakup ?
Pozdrawiam! :)

3 komentarze:

  1. Mam tę książkę:) I liczę na to, że uda mi się zrobić coś pysznego w wolnym czasie:)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rzadko robię zakupy w Lidlu - może z 2 razy w roku, więc nie odebrałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Narazie mam 3 punkciki :)
    Narazie czekam na reszte :)
    http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń